Złóż zamówienie on-line! To niesamowicie proste...
Aktualności
Dom mediowy Starlink przygotował raport specjalny, poświęcony rynkowi reklamy podczas mistrzostw Europy w piłce noż...więcej
Od 18 czerwca koniec z reklamami wielkoformatowymi na budynkach mieszkalnych. W niedzielę wchodzi w życie nowelizacja ...więcej
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywa...więcej
Do Twojej dyspozycji oddajemy Ci nasze bezcenne, kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji projektów i zleceń zakr...więcej
Środa 25 lipca 2012 Od 18 czerwca koniec z reklamami wielkoformatowymi na budynkach mieszkalnych. W niedzielę wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia ministra infrastruktury. Została ona zainicjowana przez wojewodę mazowieckiego Jacka Kozłowskiego. Wchodząca w życie ustawa ma być skrupulatnie egzekwowana. Szczególną kontrolą zostanie objęta Warszawa.
Nowe przepisy zabraniają instalowania tylko tych reklam, które ograniczają oświetlenie dzienne mieszkań. Dopuszczalne są natomiast reklamy niezasłaniające okien. Nadal będzie też można instalować urządzenia związane z użytkowaniem budynku lub mieszkania np. krat, żaluzji, rolet, zabudowy balkonów i loggii.
Andrzej Kłosowski, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla miasta stołecznego Warszawy, pytany o reklamy na remontowanych budynkach zaznaczył, że będą one dopuszczalne w określonych sytuacjach. - Będą mogły wisieć na rusztowaniach, nie na elewacji i tylko w trakcie wykonywania robót budowlanych. Przepisy te nie obejmują akademików, hoteli i biurowców.