Szczegóły kontaktu

CopyMAX System - druk wielkoformatowy
Zawiła 53, 30-390 Kraków
tel: 12 262 33 33
Złóż zamówienie on-line! To niesamowicie proste...
news Aktualności  
Dom mediowy Starlink przygotował raport specjalny, poświęcony rynkowi reklamy podczas mistrzostw Europy w piłce noż...więcej
Od 18 czerwca koniec z reklamami wielkoformatowymi na budynkach mieszkalnych. W niedzielę wchodzi w życie nowelizacja ...więcej
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywa...więcej
Do Twojej dyspozycji oddajemy Ci nasze bezcenne, kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji projektów i zleceń zakr...więcej
Środa 25 lipca 2012
Dom mediowy Starlink przygotował raport specjalny, poświęcony rynkowi reklamy podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej. Wynika z niego, że Euro 2012 wzbudziły w Polsce ogromne emocje i zaangażowanie konsumentów, niestety rozczarowało z powodu słabych wydatków reklamowych. Potencjału reklamowego wydarzenia nie udało się wykorzystać nie tylko TVP.

Euro 2012 nie dało polskiemu rynkowi reklamy zastrzyku w postaci dodatkowych budżetów. Telewizji Polskiej pomogło jedynie na moment odzyskać udziały w oglądalności i zahamować spadek przychodów reklamowych. Można zaryzykować wniosek, że w szczególności dla reklamy zewnętrznej, Euro 2012 zakończyło się porażką. Absolutnie kluczowe dla tych mediów branże nie inwestowały w czasie mistrzostw, a sponsorzy turnieju nie zrekompensowali strat.

Pełną wersję raportu specjalnego można otrzymać
(po podaniu adresu e-mail) na stronie Starlink.
Napisz szybką wiadomość
Jesteśmy dumni ze współpracy z:
4F Real Koral Grupa Żywiec S.A. alianz MixElectronics S.A. InterMarche
Warunki współpracy       Polityka prywatności
Wszystkie użyte na naszych stronach znaki i nazwy firmowe lub towarowe, należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie
w celach informacyjnych i podlegają ochronie | wszystkie prawa zastrzeżone - © CopyMax System 2017